13 грудня 2018 року на базі комунального закладу Миронівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Миронівської районної ради Київської області відбувся семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи щодо особливостей впровадження Концепції «Нова українська школа».
Заступник директора з навчально-виховної роботи Шкапа Світлана Степанівна презентувала учасникам семінару досвід роботи за темою «Методична робота закладу освіти в умовах реформування освітнього простору». Учасники семінару отримали змістовну інформацію про інноваційну діяльність закладу, роботу творчих груп,організацію інклюзивної освіти.
Про особливості впровадження Концепції «Нова українська школа» та регіонального експерименту з теми «Розроблення та апробація навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти розповіла «старший вчитель» закладу Галета Інна Вікторівна, акцентуючи увагу на ролі сучасного вчителя як провідника змін.
«Вчитель-методист» закладу Гавриленко Лідія Іванівна учасник інноваційного освітнього проекту Впровадження програми «Культура добросусідства» для дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів доповіла про інноваційну діяльність в умовах реформування сучасної системи освіти.
У ході практичної частини учасники семінару переглянули «Вернісаж педагогічних сюжетів шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів.
Їх зацікавили фрагменти уроків у 1 класі Я досліджую світ. Ранкова зустріч. Вчитель Ляшенко З.О., у 2 класі Я досліджую світ. Тема уроку «Які сюрпризи нам готує зима. Виготовлення штучного снігу». Вчитель Колісник В.М., у 4 класі Культура добросусідства. Тема: «Приймаємо гостей, вітаючись їхньою рідною мовою» Вчитель Гавриленко Л.І.
По завершенню були вироблені рекомендації семінару. Учасники обмінялися думками з теми семінару, відзначили результативність роботи адміністрації щодо впровадження Концепції «Нова українська школа», висловили вдячність за високий науково-методичний рівень проведення семінару-практикуму.
|